Social konstruktivism i elementär aritmetik
kan elever i år 2-5 göra skriftliga beräkningar utan de traditionella uppställningarna?
Document identifier: oai:dalea.du.se:237
Publication year: 2000Authors
Rolf Hedrén
Högskolan Dalarna; Pedagogiskt arbete
Other publications
>>
Record metadata
Click to view metadata
header:
identifier: oai:dalea.du.se:237
datestamp: 2021-04-15T12:07:03Z
setSpec: SwePub-du
metadata:
mods:
@attributes:
version: 3.7
recordInfo:
recordContentSource: du
recordCreationDate: 2004-08-16
identifier: http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:du-237
titleInfo:
@attributes:
lang: swe
title: Social konstruktivism i elementär aritmetik
subTitle: kan elever i år 2-5 göra skriftliga beräkningar utan de traditionella uppställningarna?
language:
languageTerm: swe
genre:
publication/report
vet
note:
Published
1
name:
@attributes:
type: personal
namePart:
Hedrén
Rolf
role:
roleTerm: aut
affiliation:
Högskolan Dalarna
Pedagogiskt arbete
originInfo:
dateIssued: 2000
publisher: Högskolan Dalarna
place:
placeTerm: Falun
relatedItem:
@attributes:
type: series
titleInfo:
title: Kultur och lärande
partNumber: 2000:1
physicalDescription:
form: print
typeOfResource: text